//ILOVEU\\
contest : GAMBAR TEMAN TERBAIK :)

Jumaat, 9 Disember 2011|| 0 KOMEN.Tekan sini untk komen

Assalamualaikum dan salam sejahtera .
tidak lupa juga SALAM SATU MALAYSIA . haha ceh2 (=.=')
yeah , contest lagi~ so? :)
 Kali nie nana masuk contest kak Nabila .
firstly masuk blog sis nieyh , tnggok gmbr sis nieyh dulu , cantik ! *tergode jap . hehe
hihi . nthen ternampak contest die . fuh mcm best .
saya ade dua kawan baik , boleh kan sis ? sy masuk je dua2 yer , saya join yer terima kasih
okay jom teruskan (:

*tekan banner untuk ke contest :)

okay , kalau awak semua nak masuk pertandingan nieyh , sempat lagi koot , just click kat banner dua wanita comel itu je keyh :)
_______________________________

Contest teman terbaik (=
_______________________________

*nie kami bertiga , yang tengah tu saya , yg tudung merah pekat tuh Tqa dan tudung pink cair tuh Tyka , yeah nama hampir sama , itulah kawan baik saya . (=
_________________________________________________

*Tqa berbeg Hijau , dan sebelah tuh saya c(=
Nama penuh die Atiqah Mohd Derus
 Dua perangai dia yang saya suka :

1)suke memberi nasihat kepada nana sekirenya nana sedih
2) suke perangai die yang suka ketawa , itu akan membuatkan saya juga akan ketawa ('=

Dua perangai dia yang saya tak suka

1) suka marah-marah
2) kuat ngajuk *sama je dgn saya , hehe
_________________________________________

*nieyh Tieka m saya , tudung pink itu die . KAMI SUKE PINK!
Nama penuh budak bertudung pink nieyh Nurul Atikah Zakariah .

Dua perangai dia yang saya suke :

1)suke main2 renung mata saya , haha sweet tuh c(=
2)suke buat ketawa , baik!
Dua perangai dia yang saya tak suke :

1)suke marah saya ='(
2)suke laki(artist) yang sy suke , hahahhaa tak oleh bla c(=
_____________________________
HEHE . the end pasal kawan2 saya .
saya harap saya menang , Aminn (^_^)
tapi kalau tak menang , xpela , xde rezeki , okayy bye2 semua :)




Older Post | Newer Post
♥Mynufnang

♥ Si GaDis ♥

Instagram   
NaNa Ameer
18 years old
SINGLE
email: nurjannahameer@yahoo.com
Just a simple girl . annoying .. dan teramat suka tonton cerita korea. hehee ..
saya GADIS SupERmaN !


Say HI♥!

Welcome to my
free html visitor counters
little stalkers.
. . . . . . . .
 org sedang bergolek-golek

TOLONG TINGALKAN JEJAK ANDA YG ADA BLOG SAJA bkn tinggalkan link JUALAN anda !!



My BabY bOO ♥


LovelyPearlShawl♥


INSTAGRAM : @LOVELYPEARLSHAWL (atau klick gambar untuk ke Instagram)
FACEBOOK : LOVELYPEARLSHAWL
-affordable price
-customade and readymade tudung bawal,shawl,veil


Holla :]♥ !