//ILOVEU\\
Contest : Selamat Ulangtahun Ke-2 Blog 2DayBlogger.Com :)

Khamis, 8 Disember 2011|| 0 KOMEN.Tekan sini untk komen

Assalamualaikum , Hye , salam sejahtera , Hooola dan sebagai nyer  . haha . =.="
Yeepie , sejak kebelakangan ni , Nana banyak memasuki pelbagai contest kn . Nana saje nak mengubah nasib , mana tahu jika ada Rezeki  , AMIN (^_^)

kali ni nana join contest Abg Faisal . bawah nie banner nieyh =)

*tekan banner ni untuk keterangan lanjut   

Bagi yang berhajat mahu menyertai contest itu , sangat dialu - alukan , syarat2 nyer agak senang kot ,
hanya perlu
|
|
\/

hadiahhnyer :

okay nana memulakan operasi mencerita serba sedikit tentang blog Abg Faisal nieyh okay 
________________________________________

Assalamualaikum Abg Faisal , saya mengucapkan tahniah kerana blog abg berjaya mencapai usia sehingga 2 tahun . 2 tahun tu sangat lama kan dan abg berjaya mempertahankan blog abg ni . sejak pertama kali saya jumpa blog abg nieyh semasa sye sedang godek-godek(cari) kat laman Google , dan saya jumpa blog abg dengan pelbagai cerita yang menarik yang sesuai untuk diisi masa lapang saya yang boring ni (=.=") seperti cerita abg mengenai cinta , mengenai cerita yang berkaitan perempuan , juga lelaki . Akhir sekali  saya berharap abang akan lebih maju kemasa hadapan dengan melalui pelbagai suka duka abg dgn blog abg tu ye =) Amin :)
______________________________________

Itu sedikit sebanyak ucapan tahniah , dan harapan saya terhadap blog Abg Faisal :)
menang kalah , belakang cerita . kalau ada rezeki saya , adelahh :)
Terserah pada takdir . =.=" Amboii . hehe . okay bye2 :)



Older Post | Newer Post
♥Mynufnang

♥ Si GaDis ♥

Instagram   
NaNa Ameer
18 years old
SINGLE
email: nurjannahameer@yahoo.com
Just a simple girl . annoying .. dan teramat suka tonton cerita korea. hehee ..
saya GADIS SupERmaN !


Say HI♥!

Welcome to my
free html visitor counters
little stalkers.
. . . . . . . .
 org sedang bergolek-golek

TOLONG TINGALKAN JEJAK ANDA YG ADA BLOG SAJA bkn tinggalkan link JUALAN anda !!



My BabY bOO ♥


LovelyPearlShawl♥


INSTAGRAM : @LOVELYPEARLSHAWL (atau klick gambar untuk ke Instagram)
FACEBOOK : LOVELYPEARLSHAWL
-affordable price
-customade and readymade tudung bawal,shawl,veil


Holla :]♥ !