//ILOVEU\\
.:: Tak Percaya ::.

Rabu, 4 Januari 2012|| 0 KOMEN.Tekan sini untk komen


Hari ini mesti semua orang tahu first day sekolah 2012 . Samelah dengan aku . Aku masih budak sekolah lagi . masih panjang perjalanan aku . Pagi-pagi tadi aku cakap dengan Tqa nak g sekolah dengan die . die kate OKAY . sampai kat pintu gate sekolah , jalan dengan beg kuning menyala kat belakang dengan bangga nyer , tp mase tuh tertiba aku terpikir ehh betul ke aku sekarang ni dah Form 4 . Sungguh tak percaya , sekejap je kan , dulu aku ingat lagi first time aku jejak kaki ke situ , teramat malu . masetuh aku baru Form 1 tapi sekarang aku dah Form 4 . 3 Tahun berlalu begitu cepat . aku tak percaya tahun depan aku melalui SPM! so tahun ni , aku kene belajar bersungguh-sungguh . results PMR aku tak berapa bagus , so aku nak buktikan yang aku boleh buat dalam SPM nnty , Cikgu bagi aku kelas PA . Tahun nie aku akan menempuh habis - habisan .

Nota: Aku budak form 4 tahun ni =")


Older Post | Newer Post
♥Mynufnang

♥ Si GaDis ♥

Instagram   
NaNa Ameer
18 years old
SINGLE
email: nurjannahameer@yahoo.com
Just a simple girl . annoying .. dan teramat suka tonton cerita korea. hehee ..
saya GADIS SupERmaN !


Say HI♥!

Welcome to my
free html visitor counters
little stalkers.
. . . . . . . .
 org sedang bergolek-golek

TOLONG TINGALKAN JEJAK ANDA YG ADA BLOG SAJA bkn tinggalkan link JUALAN anda !!



My BabY bOO ♥


LovelyPearlShawl♥


INSTAGRAM : @LOVELYPEARLSHAWL (atau klick gambar untuk ke Instagram)
FACEBOOK : LOVELYPEARLSHAWL
-affordable price
-customade and readymade tudung bawal,shawl,veil


Holla :]♥ !