//ILOVEU\\
.:: Happy bufday to me ::.

Sabtu, 4 Februari 2012|| 0 KOMEN.Tekan sini untk komen


Hye , Assalamualaikum . Gembira sangat sebab dua hari yang lepas bersamaan dengan 01 FEBRUARI 2012 tu kan bufday nana tau . "HAPPY BIRTHDAY TO ME" jyeeah . diminta bangun semua , jom golek-golek meraikan bufday girl sorunk nieh haha .
nana nak share kat korunk niyh pasal hari gembira nana . meh duduk sini , dengar tau hehe . Birthday Nana hari rabu . Hari Isnin tuh kawan nana , Izyanee dh bawak kek . wahh (^_^)
xde gambar , sebab kat sekolah  tak boleh bawak phone . haha saya budak skema pluss saya memang tak berani nak bawak hari Isnin . haha .aihhh diam diam .Kek tu seriusly sangat sedap , buatan mama dia . Auntyy thanks a lot tau . saya ambil sediket , saya bagi geng saya sediket . Balik rumah , kakak saya berebut dengan saya . haha .

Selang beberapa hari kan , kan , birthday sy pun datang dengan gembira nya . Alhamdulilah , Allah S.W.T masih panjang kan umur saya sampai ke tahap ni , sampai umur ke 16 tahun . saya bersyukur sangat kerana sampai sekarang saya berjaya menempuh segala suka atau duka . Saya bersyukur sangat saya masih mempunyai keluarga yang lengkap , sayan masih ada mak juga ayah , saya bersyukur keluarga , kawan masih sentiasa di sisi saya sampai sekarang . Amat bersyukur . Terima Kasih Allah S.W.T . =)

Masa detik 12 pagi pada ari Rabu tuh , bunyi lagu owang putih . wahh haha . bukak . wahh abang ipar orang pertama yang wish . cayalah (^_^\/) =') terharu haha ceh2 . diikuti beberapa org seterusnya ialah . __________tett dirahsiakan ye . haha . kat sekolah pula , kawan kenekan muke dgn krim , bagus meleket . heheee . Bukak facebok a.k.a muka buku pula lak ramai nyr orang wish . Thanks sangat kerana awak yang wish saya sanggup tekan butang2 keyboard nieyh . haha ceh2 . Thanks yer , saya xtahu macam mner nak membalas nyer . Saya bagi kiss je la ehh . muahhhxx :*





__________________________
Tqa , malam birthday tuh die tak wish , aku dah risau . dia lupe birhday aku ke? tapi tak , die ckp dia saja jee , hehe btw thanks untuk hadiah tuh XD
___________________________
Tieka Atikah , banyak kali lagi die wish nana , mula2 die wish kat sekolah . Datang-datang je sekolah nampak die baru turun dr motor . ayah dia bawak . merempit le tuhh hahah . And then die on9 , die cakap sebab wish aku , die on9 haha , Nak wish kat facebook katekan XD
*Die anta at chat ~

*Die post at wall ~
Dia punyer sengal g post banyak2 kat wall , and then g like semua haha XD
*banyak notifi =="
*dia nak buat taik mata un , sempat wish .
: Darling . aku terharu haha . Thanks okay ~
_______________________________________________________
*Thanks tymaa syg , muah ;)
____________________________________ 
dan ini kawan fb yg lain2 , thanks a lot .
*budk nie memang pandai buat pantun sendiri , Thanks !! XD


Tuh antara2 yang wish . nana Terharu . thanks syg-syg semua =)
mana hadiah awak untuk saya ? XD


Older Post | Newer Post
♥Mynufnang

♥ Si GaDis ♥

Instagram   
NaNa Ameer
18 years old
SINGLE
email: nurjannahameer@yahoo.com
Just a simple girl . annoying .. dan teramat suka tonton cerita korea. hehee ..
saya GADIS SupERmaN !


Say HI♥!

Welcome to my
free html visitor counters
little stalkers.
. . . . . . . .
 org sedang bergolek-golek

TOLONG TINGALKAN JEJAK ANDA YG ADA BLOG SAJA bkn tinggalkan link JUALAN anda !!



My BabY bOO ♥


LovelyPearlShawl♥


INSTAGRAM : @LOVELYPEARLSHAWL (atau klick gambar untuk ke Instagram)
FACEBOOK : LOVELYPEARLSHAWL
-affordable price
-customade and readymade tudung bawal,shawl,veil


Holla :]♥ !