//ILOVEU\\
Pelan Pra-bayar terbaru : Pelan HOTLINK BAGUS (:

Sabtu, 10 Mac 2012|| 0 KOMEN.Tekan sini untk komen

|Sabtu | 10 Mac 2012| 12.00 pagi |

Psst , Psst awak .. awak .. 
Assalamualaikum
Saya nak bercerita sikit nih , tadi tengah syok tengok tv3 kan ,saya baru tahu HoTLiNk ade pelan baru tau . Pelan tuh khusus nyer untuk yg bukak Youth club kot . MACAM SAYA! MCM SAYA! haha . saya mesej orang yang bukan aktivTEN kan punyer la mahal :3

so lepas je saya dengar pelan tuh , saya gores topap , terus saya ...
atau..

kalau buat di nombor lame , kene seringgit . kalau nak beli baru atas pelan tuh RM5.00. Pelan HOTLINK baru ini dipanggil HOTLINK BAGUS  .
Pelan biasa , saya selalu mesej ke nombor biasa kan RM0.10 , tp bila dah buat pelan ni , die menjadi RM0.05je . okay la tuh .  Jimaat cket hihi .
happy pulak saya dengar pasal berita nih . huwarghhahaha .

hehe berita lanjut , awak semua boleh prgi ke Hotlink prabayar baru (:
Jangan buang-buang mase , pikir-pikirkanlah dan selamat beramal . haha *gegurau*

NOTA :okay la readers , ite nak tengok cerita yang baru kite download nih . hehe * excited*
thanks keyh kpd yang sudi singgah blog ENTAH PAPE nieyh    boboi ~


Older Post | Newer Post
♥Mynufnang

♥ Si GaDis ♥

Instagram   
NaNa Ameer
18 years old
SINGLE
email: nurjannahameer@yahoo.com
Just a simple girl . annoying .. dan teramat suka tonton cerita korea. hehee ..
saya GADIS SupERmaN !


Say HI♥!

Welcome to my
free html visitor counters
little stalkers.
. . . . . . . .
 org sedang bergolek-golek

TOLONG TINGALKAN JEJAK ANDA YG ADA BLOG SAJA bkn tinggalkan link JUALAN anda !!



My BabY bOO ♥


LovelyPearlShawl♥


INSTAGRAM : @LOVELYPEARLSHAWL (atau klick gambar untuk ke Instagram)
FACEBOOK : LOVELYPEARLSHAWL
-affordable price
-customade and readymade tudung bawal,shawl,veil


Holla :]♥ !