//ILOVEU\\
SiApA TuH??

Selasa, 10 April 2012|| 0 KOMEN.Tekan sini untk komen


Hye-II , Assalamualaikum :)
dah berabad tak update , haha padahal beberapa hari je neh .
Mata pelajaran form 4 ni teramat susah la terutamanya si Add Math dengan si Prinsip Akaun . mungkin aku tak sepenuhnyer tumpukan atas pelajaran . haha biasalah kepala otak ni asyik2 ingat main-II je xD ,
esok saya cuti la . awak pun cuti kan , kan , kan . 

Sekarang saya tengah bengong , kenapa ramai yang bercakap pasal " Hafiz Rahim" siapakah dia?
Tak kenal pun =.=" aleh-II top je nana tengok ,, Dieorang ckap pasal Twitter , opss haha patutlah saya tak tahu sebab saya tak layan twitter pun . hehe . buat tp xpakai un . saya terlalu pandai dalam  twitter sehinggakan saya tak tahu guna twitter uh hehe . Actually saya orang KUNO XD hee ..
tapi saya nak la tahu sangat kenapa dia popular , BOLEH SESIAPA BERITAHU SAYA?
 YUHUU~~╭( ̄ー ̄)╯

Nota: esok cuti saya nak buat apa hah?


Label:



Older Post | Newer Post
♥Mynufnang

♥ Si GaDis ♥

Instagram   
NaNa Ameer
18 years old
SINGLE
email: nurjannahameer@yahoo.com
Just a simple girl . annoying .. dan teramat suka tonton cerita korea. hehee ..
saya GADIS SupERmaN !


Say HI♥!

Welcome to my
free html visitor counters
little stalkers.
. . . . . . . .
 org sedang bergolek-golek

TOLONG TINGALKAN JEJAK ANDA YG ADA BLOG SAJA bkn tinggalkan link JUALAN anda !!



My BabY bOO ♥


LovelyPearlShawl♥


INSTAGRAM : @LOVELYPEARLSHAWL (atau klick gambar untuk ke Instagram)
FACEBOOK : LOVELYPEARLSHAWL
-affordable price
-customade and readymade tudung bawal,shawl,veil


Holla :]♥ !