//ILOVEU\\
PePeRIKsaaN PerTENGAhan TaHUn ~♥

Selasa, 15 Mei 2012|| 0 KOMEN.Tekan sini untk komen

Assalamualaikum semua :]
saya ... saya ... saya ...
*pengsan*
*bangun balik*
ada exammmmmmmmmmmmmmmm!!
huh ~ *mengeluh*

okay , exam ape?
saya budak baru tingkatan empat :']
tidak ada exam percubaan PMR , tidak ada exam percubaan SPM ..
tetapi PEPERIKSAAN PERTENGAHAN TAHUN !!
Time mak ayah datang sekolah ambil results , okay tangan bergeletar
takpe saaya BERTAWAKAL tanpa berusaha . haha tak tak ,, sebernanya saya tengah berusaha ulangkaji semua ni , tak la bersungguh-sungguh tp atleast saya berusaha kan :] ,,  kalau gagal ke , itu lain cerita . semua dah ditakdir kan , SAYA TERIMA . saya bukan lah jenis org yang bagai nak rak marah2 nangis2 kalau gagal . okay , kalau exam besar-besaran , itu lain cerita okay . paling kurang pun saya akan nangis senyap2 kalau gagal teruk dlm peperiksaan mcm PMR . 
Sekolah saya buat ujian untuk form 4 selama 3 minggu . Walaweyy =.=" lamanya . Tapi saya suka pembikinan jadualnya sebab satu hari , satu subjek . mcm itu saya boleh focus satu pelajaran , satu hari ,, RIGHT ?

Lama memang lama . lepas habis exam , straight cuti sekolah , 2minggu tuh . yeyeh .
*goyang punggung ke kiri , kekanan **alunkan tangaan*
yeayyy babyy ;]

    DAN ..  
saya tak sabar nak cuci mata nak g tengok wayang cerita hero saya , SHAHEIZY SAM , dan makwe saya YANA SAMSUDIN ..sebelum tuh saya berdoa agar kakak saya selamat melahirkan anak nya yang pertama  .. InsyaALLAH 25 Mei ini nnty :']

Okay exam ,
Saya harap  exam seterusnya , awak baik sengan saya , tak mo jahat-II dengan saya okay :']
Sebab saya mahu buat mcm gambar atas ni .
*pakai topi , angkat kaki, GOYANG-GOYANG *

 Nota : ohh ya Esok sambutan hari guru , so saya tak de exam , okay , tutup buku , HELLO TV , HELLO ENTERNET . ohh ya ,, menunggu cerita 3 janji

Ikhlas dari Nana Ameer ,

Label:



Older Post | Newer Post
♥Mynufnang

♥ Si GaDis ♥

Instagram   
NaNa Ameer
18 years old
SINGLE
email: nurjannahameer@yahoo.com
Just a simple girl . annoying .. dan teramat suka tonton cerita korea. hehee ..
saya GADIS SupERmaN !


Say HI♥!

Welcome to my
free html visitor counters
little stalkers.
. . . . . . . .
 org sedang bergolek-golek

TOLONG TINGALKAN JEJAK ANDA YG ADA BLOG SAJA bkn tinggalkan link JUALAN anda !!



My BabY bOO ♥


LovelyPearlShawl♥


INSTAGRAM : @LOVELYPEARLSHAWL (atau klick gambar untuk ke Instagram)
FACEBOOK : LOVELYPEARLSHAWL
-affordable price
-customade and readymade tudung bawal,shawl,veil


Holla :]♥ !