//ILOVEU\\
RABU - 6JUNE2012 - AKU ada, KAU ADA??!

Sabtu, 9 Jun 2012|| 0 KOMEN.Tekan sini untk komen

Selamat pagi !! Actually ,, Selamat tengahari haha . okayy saya bangun lambat tadi ,, nasib baik mama dari KL telefon .. ouh RINDU NYA!! =) 
saya SEMINGGU duk melaka dengan ayah dan akak sahaja . ohh :']
Jadi ,, Hari Rabu minggu lepas , saya ajak kekawan tersayang tenggok movies :']
Cerita tuh sememangnya saya jatuh cinta kali pertama tengok iklan nyer haha ..
lepastuh seminggu kat KL ,, saya sudah tengok 3kali disebalik cerita tuh .. hehe mmg best ,, 
lagi-lagi ada SHAHEIZY SAM , YANA SAMSUDIN dan KAMAL ADLI haaaha ,, Tapi sebelum uh Tqa ada cakap dia pun ada tengo sidebalik carita ni ..
cerita AKU ADA , KAU ADA?




memang best cerita nih ,, , cerita ni muzikal ,, berlakon kat korea ^_^ , i give 4star for this film .. haha bab paling best bagi Nana masa dieorang gaduh-ii ,, Kamal gaduh dengan Sam dan masa Sam gaduh dengan Yana . haha .. Gemuruh ^0^"
#Alhamdullilah akhirnya nana dapat jugak tngok cerita ini :']

so here we aree ~~ xkan la keluar tak angkat gambar kan . yehee 
#Setiap gambar , ada ceritanya 
                                                    mase makan , sebelum menonton                                                          






    Di Garden ,, JUSCO ,, sebelum menonton wayang xD                                                                              
we're!! xD

// saya~Nana~ dan Fatimah \\

// Tqa dan Tieka\\

//Tqa .. Tieka .. dan .. Timah \\

*saya!!!
Itu je gambar yang saya ada ,, heheee ..
 Nota : That my day ,, happy together :] ♥ c[=


                                                                                                                    Ikhlas dari Nana Ameer        







Label:



Older Post | Newer Post
♥Mynufnang

♥ Si GaDis ♥

Instagram   
NaNa Ameer
18 years old
SINGLE
email: nurjannahameer@yahoo.com
Just a simple girl . annoying .. dan teramat suka tonton cerita korea. hehee ..
saya GADIS SupERmaN !


Say HI♥!

Welcome to my
free html visitor counters
little stalkers.
. . . . . . . .
 org sedang bergolek-golek

TOLONG TINGALKAN JEJAK ANDA YG ADA BLOG SAJA bkn tinggalkan link JUALAN anda !!



My BabY bOO ♥


LovelyPearlShawl♥


INSTAGRAM : @LOVELYPEARLSHAWL (atau klick gambar untuk ke Instagram)
FACEBOOK : LOVELYPEARLSHAWL
-affordable price
-customade and readymade tudung bawal,shawl,veil


Holla :]♥ !