//ILOVEU\\
Contest : 1st Give Away by kakak Aliana

Jumaat, 6 Julai 2012|| 0 KOMEN.Tekan sini untk komen

Hello ,, Assalamulaikum ,, Salam sejahtera , dan salam satu Malaysia ..

Yeyeh , saya nak masuk contest lagi ni , contest ini pun saya berminat untuk masuk PLUSS ingin mencuba nasib . Kalau ada rezeki , saya menang ^_^ . kalau tad ada rezeki ,, lain kali saya cuba lagi lah hehe ..

Contest kali ini kakak cantik bawah ini yg buat :-->

         *Jom kita terjah sedikit apa yang sepatutnya yg perlu dibuat*        

Syarat-syarat GIVE AWAY kakak Aliana ni -->

1) Mesti follow blog cantik milik kak Aliana ni .
2) Buat satu entry tentang GA ni ,, aalaa yang macam saya buat ni , yuhuu :P
3) Tepek banner bawah ni dan linkkan kat owner blog tu


4) Lepas dah tepek kemas-ii dengan gamuhu banner comel ni , tinggalkan terus link pernyertaan blog anda kat komen GA akk Aliana ni .
5)Anda perlu tag org yg anda mahu ditag ,, haha .. Akk ALiana ckp satu pun dah cukul , ramai-ii pun 
boleh

Saya tag si dia yang cantik manis :  Fatimah Balqhis  

6) Jika anda ada FB , Like disini , Jika anda ada TWITTER , FOllow disini

Hadiah-hadiah nya adalah ~~~ Jeng jeng jeng *bunyi drumm*-->
ipod dan mungkin ada hadiah lain2 lagi .

Nana : itu sahaja syarat2 nya ,, memang senang kan .. apa lg ,, jum lah join join join xD



Label: ,



Older Post | Newer Post
♥Mynufnang

♥ Si GaDis ♥

Instagram   
NaNa Ameer
18 years old
SINGLE
email: nurjannahameer@yahoo.com
Just a simple girl . annoying .. dan teramat suka tonton cerita korea. hehee ..
saya GADIS SupERmaN !


Say HI♥!

Welcome to my
free html visitor counters
little stalkers.
. . . . . . . .
 org sedang bergolek-golek

TOLONG TINGALKAN JEJAK ANDA YG ADA BLOG SAJA bkn tinggalkan link JUALAN anda !!



My BabY bOO ♥


LovelyPearlShawl♥


INSTAGRAM : @LOVELYPEARLSHAWL (atau klick gambar untuk ke Instagram)
FACEBOOK : LOVELYPEARLSHAWL
-affordable price
-customade and readymade tudung bawal,shawl,veil


Holla :]♥ !