//ILOVEU\\
8November2012 - Class 4PA

Selasa, 13 November 2012|| 2 KOMEN.Tekan sini untk komen

Assalamualaikum semua dan salam sejahtera ..
yeahh budak sekolah dah cuti sekolah ,, yeah baby yeahh ..

So Kelas kami bercadang nak buat jamuan . If tak semua datang kat KFC TESCO, tp xpe lah ,, yang datang tuh pun dh bermakna .. 
*Ini kami , tapi ada yang tak muat dalam gambar dan ada yang TAK NAK bergambar .
okay cari nama Nana , itu saya >.*"
Memang kami banyak take snap . hehee . Gile tak bergambar kan . Yaa itu kami . Yaa Yoo !! Yeahh!! haha ..
Post kali ini penuh dengan gambar haha ,harap maklum ya ..
Baju merah tu baju kelas kami :> ,, kalau kerbau nampak ni , habislah kami kene kejar yehee ..
jum kita tengok gmbr lain ,,

*the heroin :P
*the hero >,O
Zai , Zaidi dan Fais
*Anil

*Gowri , Fairuzz , Hanniez , Nana , Piqa & Tqa*

*Fatin& Atiqah(adeq)*


*aku dan Tqa rapat dgn Mas & Piqa sejak thun ni =)
Lepas kami berpecah , kami pergi ikut cikgu g JUSCO pula , situ pun kami berpecah lagi kepada 3org je ,, Aku(NANA) , Tqa dan Ayu .. ini gmbr gila2 kami :*

Best Friends aku Yang PALING aku sayang .. Tqa namanya .. dia spongebob dan saya  Patrick nya .. Actually ade lagi sorang ni die digelar Squidward tp sebab dia kelas lain so dia tak nak ikut ite org  .
*aku dan Ayu
Itu je kot rasenya gmbr yang sy nak share ,, kalau nak taruk semua memang tak cukup nih hahaha ,,, terlalu banyak ouuuuuuu

okay bye :'* happy momments together ;)

*Ini cover photo facebook kami heehe ...

With love ,





Older Post | Newer Post
♥Mynufnang

♥ Si GaDis ♥

Instagram   
NaNa Ameer
18 years old
SINGLE
email: nurjannahameer@yahoo.com
Just a simple girl . annoying .. dan teramat suka tonton cerita korea. hehee ..
saya GADIS SupERmaN !


Say HI♥!

Welcome to my
free html visitor counters
little stalkers.
. . . . . . . .
 org sedang bergolek-golek

TOLONG TINGALKAN JEJAK ANDA YG ADA BLOG SAJA bkn tinggalkan link JUALAN anda !!



My BabY bOO ♥


LovelyPearlShawl♥


INSTAGRAM : @LOVELYPEARLSHAWL (atau klick gambar untuk ke Instagram)
FACEBOOK : LOVELYPEARLSHAWL
-affordable price
-customade and readymade tudung bawal,shawl,veil


Holla :]♥ !