//ILOVEU\\
ISTANBUL , aku datang ! Jyeahh!

Jumaat, 23 November 2012|| 2 KOMEN.Tekan sini untk komen


Yeahh hai ..
Nak tahu tak , sebernya nana dah tahu ada cerita nih sejak bulan 5 ke bulan 6 . Nak tahu macam mana Nana tahu ? sebab nana Suka sangat dengan BETO KUSYAIRI ,, so time tu Nana takde kerja , carik lah gambar2 dia ,, tetibe ternampak tentang cerita yang bakal ditayangkan pada akhir bulan 10 ni ,, memang excited kot . lagi2 tengok trailer dia ,, fuh !


BETO KUSYAIRI .. emm ..Tak tahu kenapa Nana suka sngat dgn BETO KUSYAIRI ni ,, Nana suka dia memang dah lama giler kot ,, dah bnyak cerita dia yang nana tengok , antaranya KAMI THE MOVIE, JUVANA , NUR KASIH THE MOVIE ,SELAGI MASIH ADA, JUJUR AKU DAYUS, JANJI JUJUR SEPI , AKU DIA DAN TONG SAMPAH , KASHAF IMANI , CHOW KIT , JIWA TAIKO dan ISTANBUL AKU DATANG !! yeayy !!

 Gile suka punyer suka ,, terpikat punyer terpikat dengan cerita ni ,. Masa mula2 dapat tahu cerita ni , yeye nana bgtahu tqa ,, haha siap bg dia tengok trailer Istanbul Aku Datang.Akhirnya dapat jugak tengok . siapa lagi kalau bukan tengok dengan TQA A.M.D , seriusly puas sngat tengok cerita ISTANBUL AKU DATANG NI .. memang terpikat habis dengan BETO KUSYAIRI dan LISA SURIHANi ni ,, BETO dlm nieyh mmg cumel lg2 dgn rambut panjang dia .. AUCH ! *Falling in love * hahaha cittt --' ..

Tomok dalam cerita ni annoying .. haha ,, aizat lak dalam tuh asyik makan , makan .. haha --' ,,
Lisa takut kucing ! Beto comel ! haha

*sempat angkat gmbr dalam keta!
Istanbul aku datang ni memang 100% dari ISTANBUL, TURKEY ... OMGOMG .. haha memang cumel betul cerita ni .. carita ni mengambil keuntungan sebanyak 4.8 million++ ,, tahniah yaa ,, Memang puas tengok ceerita nieyh heeehe ..yang mana belum tngok tuh , gla download maner2 ke atau beli CD ^_^

Hhaha saya bwk makanan dlm tndas.. kantoi ;p

*ME AND TQA
Akhir sekali -->
*sicomot dgn mcd Oreo Fluffy! haha ! hehe 

With love ,





Older Post | Newer Post
♥Mynufnang

♥ Si GaDis ♥

Instagram   
NaNa Ameer
18 years old
SINGLE
email: nurjannahameer@yahoo.com
Just a simple girl . annoying .. dan teramat suka tonton cerita korea. hehee ..
saya GADIS SupERmaN !


Say HI♥!

Welcome to my
free html visitor counters
little stalkers.
. . . . . . . .
 org sedang bergolek-golek

TOLONG TINGALKAN JEJAK ANDA YG ADA BLOG SAJA bkn tinggalkan link JUALAN anda !!



My BabY bOO ♥


LovelyPearlShawl♥


INSTAGRAM : @LOVELYPEARLSHAWL (atau klick gambar untuk ke Instagram)
FACEBOOK : LOVELYPEARLSHAWL
-affordable price
-customade and readymade tudung bawal,shawl,veil


Holla :]♥ !