//ILOVEU\\
12 December 2012 - Mahkota parade

Jumaat, 14 Disember 2012|| 2 KOMEN.Tekan sini untk komen

Assalamualaikum! Selamat malam ! heeha , 
Hello , nice nombor kan ! ^_^ tapi lagi indah tarikh Islam harini 1/2/34 . hee kan :)
Emm sekarang satu Malaysia heboh pasal bola smalam ,, MALAYSIA lawan THAILAND kan? 
1-3 beb :'( ,, haha hampir semua tak puas hati dengan pengadil dari korea . huhu . diakatakan makan rasuah gitu .. huhu
okay kita tutup cerita .. sekarang ni saya nak cakap pada tarikh tu , first time saya hang out dengan adik angkat yang tersayang .. ^.< rindu punye pasal , saya ajak dia kuar. Huhu kite orang kuar berdua waktu tu ..
Kita orang tengok wayang .. nak tahu tak cerita ape ?
*muka bosan * nih -->
*radaaa ini lah dia
Okay cerita ni agak bosan lah jugak .. tapi tadak lah rugi sangat sebab tengok pun hari rabu kan , Murah cket ,, dia potong 50% harganya . tapi memang boring ahh , lawak pun mcm xlawak . 

dan ini kami <3 p="p">

baju pink belang itu saya dan baju biru itu eyra ^_^


Best dapat lepak sama2 ,, kiteorang berputar - putar jalan2 dari mp ke dp , dari dp ke mp haha ..
MP- Mahkota parade 
DP- Dataran Parade
jalan2 situ terjumpe abg Farhan Ghazali .. heehe awesome ! (Y)

ehh memang best lah .. haha saya ni kaki jalan haha .. kite orang lepak2 sampai kul 6 lebih ,, lama kan :*
hehe okay la ,, sampai sini je cerita saya ,, eheh nanti kita smabung lagi lain cerita pulak haha .. ^_^

With love ,





Older Post | Newer Post
♥Mynufnang

♥ Si GaDis ♥

Instagram   
NaNa Ameer
18 years old
SINGLE
email: nurjannahameer@yahoo.com
Just a simple girl . annoying .. dan teramat suka tonton cerita korea. hehee ..
saya GADIS SupERmaN !


Say HI♥!

Welcome to my
free html visitor counters
little stalkers.
. . . . . . . .
 org sedang bergolek-golek

TOLONG TINGALKAN JEJAK ANDA YG ADA BLOG SAJA bkn tinggalkan link JUALAN anda !!



My BabY bOO ♥


LovelyPearlShawl♥


INSTAGRAM : @LOVELYPEARLSHAWL (atau klick gambar untuk ke Instagram)
FACEBOOK : LOVELYPEARLSHAWL
-affordable price
-customade and readymade tudung bawal,shawl,veil


Holla :]♥ !