//ILOVEU\\
AL-FATIHAH NUR MUHAMMAD

Khamis, 15 Ogos 2013|| 2 KOMEN.Tekan sini untk komen

Nama arwah NUR MUHAMMAD .. arwah meninggal dunia petang tadi sebab excident depan MASJID AL-AZIM. #AL-FATIHAH.
bila aku dengar cerita ni , dari ngantuk terus bangun capai laptop bukak FACEBOOk nak mencari kepastian.. YA ALLAH .. betul dia telah meninggalkan kita semua.. Dia baru 16tahun.. dulu dia bekas sekolah aku(SMKTTI) sekarang sekolah MUNSHI,MELAKA.. 
Dengar khabar urat-urat kepala dia terputus.. SubhanAllah =')
dan yang paling buat aku bercelaru , aku dengan kekawan aku baru terserempak dgn dia 2 hari lepas(SELASA) dia senyum2 malu masa balik dari kedai..

Lihat gambar dia yang terbaru pasti ada sesetengah yang merasakan ni petanda arwah mahu kembali kepada penciptaNya.. arwah ambil gambar dekat kubur :')

Tetibe teringat masa laman sesawang TAGGED.com , aku mula kenal arwah...masetu tak tahu yg kiteorg sama skolah .. tagged ni macam facebook,myspace jugak .. tp tagged ni mase facebook belum wujud lg ..wakakakahh.. mase tu baru first kenal2 macam tu je.. 
Memang sedih .. KEMATIAAN TIDAK MEGENAL USIA :')
#KUNFAYAKUN

#sama-sama kita doakan dan sedekah Al-fatihah untuk dia sama ada kenal dia atau pun tidak :')
siapa nk pastikan kenal ke tak , ini FB dia 



XOXO ,





Older Post | Newer Post
♥Mynufnang

♥ Si GaDis ♥

Instagram   
NaNa Ameer
18 years old
SINGLE
email: nurjannahameer@yahoo.com
Just a simple girl . annoying .. dan teramat suka tonton cerita korea. hehee ..
saya GADIS SupERmaN !


Say HI♥!

Welcome to my
free html visitor counters
little stalkers.
. . . . . . . .
 org sedang bergolek-golek

TOLONG TINGALKAN JEJAK ANDA YG ADA BLOG SAJA bkn tinggalkan link JUALAN anda !!



My BabY bOO ♥


LovelyPearlShawl♥


INSTAGRAM : @LOVELYPEARLSHAWL (atau klick gambar untuk ke Instagram)
FACEBOOK : LOVELYPEARLSHAWL
-affordable price
-customade and readymade tudung bawal,shawl,veil


Holla :]♥ !