//ILOVEU\\
Wali -Sayang Lahir Batin # KAMPUNG GIRL

Sabtu, 28 September 2013|| 0 KOMEN.Tekan sini untk komen

Lagu ni ada dimainkan semasa cerita KAMPUNG GIRL semalam. 
best lagu ni .kalau tengok video clip dia,, mesti awak semua rasa lagi best dan baru faham betul2.. next time sy kongsikan bideo dia okayyy ..

dengarkanlah aku cerita hatiku 
cerita tentangmu 
aku mau ikhlas, ikhlas menyayangimu 
tutuplah matamu 
cukup aku dan Tuhan yang tahu

aku tlah berjanji menyayangimu 
lahir dan batinku 
aku tlah berjanji mendampingimu 
lahir dan batinku

andai engkau tahu ku siap mati untukmu 
jiwa dan ragaku 
cukup aku dan Tuhan yang tahu
aku tlah berjanji menyayangimu 
lahir dan batinku

aku tlah berjanji mendampingimu 
lahir dan batinku
(aku tlah berjanji menyayangimu 
lahir dan batinku 
aku tlah berjanji mendampingimu 
lahir dan batinku)

aku tlah berjanji menyayangimu 
lahir dan batinku 
aku tlah berjanji mendampingimu 
lahir dan batinku
andai engkau tahu ku siap mati untukmu ooh


*lirik dia ulang2 tapi kalau dgr betul2 baru faham dr mula :D


XOXO ,



Label: ,



Older Post | Newer Post
♥Mynufnang

♥ Si GaDis ♥

Instagram   
NaNa Ameer
18 years old
SINGLE
email: nurjannahameer@yahoo.com
Just a simple girl . annoying .. dan teramat suka tonton cerita korea. hehee ..
saya GADIS SupERmaN !


Say HI♥!

Welcome to my
free html visitor counters
little stalkers.
. . . . . . . .
 org sedang bergolek-golek

TOLONG TINGALKAN JEJAK ANDA YG ADA BLOG SAJA bkn tinggalkan link JUALAN anda !!



My BabY bOO ♥


LovelyPearlShawl♥


INSTAGRAM : @LOVELYPEARLSHAWL (atau klick gambar untuk ke Instagram)
FACEBOOK : LOVELYPEARLSHAWL
-affordable price
-customade and readymade tudung bawal,shawl,veil


Holla :]♥ !