//ILOVEU\\
2014 CNBLUE Live Can't Stop in Kuala Lumpur Merchandise Contest

Ahad, 17 Ogos 2014|| 3 KOMEN.Tekan sini untk komen

Assalamualaikum and hai !!!
harinie nak masuk satu contest ni !!
sebab apa?
sebab ada HADIAH mengenai CNBLUE!! 
Dah lama follow blog akak ni , selalu lah gak stalking masa aktif dulu.. 
okay , yg minat kpop tu pun bleh join .

*klik gambar untuk join *

saya dah ikot syarat dia semua dah . okay sekarang 
"Kenapa Sally kena pilih saya sebagai pemenang...."

Akak Sally kena pilih saya sebagai pemenang sebab kita mempunyai minat pade kumpulan kpop yang sama iaitu CNBLUE! !saya suka gila dengan C.N.B.L.U.E ni .
dan saya memang nak sangat diantara hadiah2 yang ditawarkan. Saya tak tahu sejak bila saya minat CNBLUE ni . Dan antara banyak2 tu , saya suka Yong Hwa ! hehee . Mesti akak pernah tengok cerita He's Beautifull kan . best giler cerita tu, yong hwa berlakon . Dan paling best cerita Heartstring . ahaha memang cair . 
 Saya harap sangat saya terpilih menang hadiah tu . 
Amin ^_^ hehe

Tarikh Tutup: 17th August 2014 sehingga 20th August 2014


XOXO ,



Label: , , ,



Older Post | Newer Post
♥Mynufnang

♥ Si GaDis ♥

Instagram   
NaNa Ameer
18 years old
SINGLE
email: nurjannahameer@yahoo.com
Just a simple girl . annoying .. dan teramat suka tonton cerita korea. hehee ..
saya GADIS SupERmaN !


Say HI♥!

Welcome to my
free html visitor counters
little stalkers.
. . . . . . . .
 org sedang bergolek-golek

TOLONG TINGALKAN JEJAK ANDA YG ADA BLOG SAJA bkn tinggalkan link JUALAN anda !!



My BabY bOO ♥


LovelyPearlShawl♥


INSTAGRAM : @LOVELYPEARLSHAWL (atau klick gambar untuk ke Instagram)
FACEBOOK : LOVELYPEARLSHAWL
-affordable price
-customade and readymade tudung bawal,shawl,veil


Holla :]♥ !