//ILOVEU\\
Cita - cita saya!!

Khamis, 21 Jun 2012|| 2 KOMEN.Tekan sini untk komen



Hyee ,, Assalamualaikum ,, Salam sejahtera , satu Malaysia !! ^0^
harinie balik sekolah je tidur hehe ,, boring lah sejak mak tak duduk umah lama nie lagi .. Mak saya duduk rumah baru sebab nak jaga kakak saya yang tengah berpantang . Saya kene tinggal sini ! sebab SEKOLAH ! sebab rumah lama saya dekat dengan sekolah , huh =.="

Bila bergolek golak di rumah ,, tak tahu nak buat apee eak ,, So mcm biasa tangan bukak laptop , bukak facebook , bukak blog , download citer2 baru .. hehe .. Masa bukak blog , saya terpikir saya nak update satu cerita saya .. yang macam tajuk atas tuh .

Masa kita kecik-II dulu hinggan sekarang , biasalah kan , berlambak cita-cita kita terpikir nak buat , lagi2 waktu kita kecil kan kan kan ? haha *sila angguk* 
Nak tahu tau kecik2 dulu Nana ingin nak jadi ape? Mase kecik-ii dulu nana suka sangat tengok cerita industan [sekarang pon] haha ,, Kalau kita tengok cerita industan ,, confirm !! confirm ada dia menari kan .. Nana terpengaruh lalu nana suka joget time uh .. Kakak Nana ckp dia suka sangat tengok saya menari time tuh , Time tu dlm umur nana 3 ,4 tahun kot .. Nana ingat lagi Nana ambil kain pakai kat kepala buat2 rambut kita panjang hahaaha .. MISS THAT TIME :'] .. Sekarang nak buat mcm tuh ? ahahaa habis kene hempoke xD

Lepastuh kan bila dah besar siket untill NOW ,, Cita-cita sebernanya yang Nana nak sangat kecapi ialah Nana nak sangat jadi Fashion Designer .. Nak Nak Nak sangat sangat sangat .. Tapi Nana tak suka kene jahit ,, Nana suka design je .. dulu Nana adalah jugak lukis2 kat dalam ketas lukisan .. Sekarang un kalau ujian kan ,, hehe Nana ada lukis kat belakang kertas soalan T.T
Tapi Nana tahu , kene pilih cita-cita lain ..

Dalam masa yang sama Nana minat lah jugak nak jadi CIKGU .. Kalau cikgu tengah ajar ,, NANA AKAN BAYANGKAN yang nana yang jadi cikgu waktu tuh .. Nana suka angan-angan lagi2 kalau time bosan ,, lagi suka berangan time nak tdo .. aushhh ~ 
okay ,, kenapa cikgu? Entah :/ ,, haha nak kata pandai ,, entah lah .. nak kate bodoh ? setiap org pandai .. Yehee ..

Cita-cita sampingan ada jugak . hahaa kan saya dah cakap saya kuat berangan , so banyak lah cita2 saya yang didalam angan2 haha .. *merepek =.=*
Cita-cita lain ,, macam photographer  .. nak juga jadi seorang baking ,, Boleh tak nana nak jadi semua ? TAK ? okay , dah tahu dah . hoooho .. tapi kursus yang saya angkat sekarang di tingkatan 4 ialah kursus ACCOUNT .. adakah saya akan menjadi seorang akaunten jika umur saya mencecah 20+ tahun akan dtg ? Hahaha *menenung*

                                                                                                                                                                         

                                                                                                                                                                           


Label:



Older Post | Newer Post
♥Mynufnang

♥ Si GaDis ♥

Instagram   
NaNa Ameer
18 years old
SINGLE
email: nurjannahameer@yahoo.com
Just a simple girl . annoying .. dan teramat suka tonton cerita korea. hehee ..
saya GADIS SupERmaN !


Say HI♥!

Welcome to my
free html visitor counters
little stalkers.
. . . . . . . .
 org sedang bergolek-golek

TOLONG TINGALKAN JEJAK ANDA YG ADA BLOG SAJA bkn tinggalkan link JUALAN anda !!



My BabY bOO ♥


LovelyPearlShawl♥


INSTAGRAM : @LOVELYPEARLSHAWL (atau klick gambar untuk ke Instagram)
FACEBOOK : LOVELYPEARLSHAWL
-affordable price
-customade and readymade tudung bawal,shawl,veil


Holla :]♥ !