//ILOVEU\\
boyfriend kenitku si I M A N

Sabtu, 25 Ogos 2012|| 3 KOMEN.Tekan sini untk komen

Ya .. Inilah si kenitku .. nama dia Muhammad Ziyad Iman . dia adalah anak buahku yang paling ku sayang 
sejak 31 Mei 2012 ,, dia menerangi hidup kami sekeluarga .. Hidup dulu serba boring , sekarang serba HAPPY rasanya (:

Gambar atas tu tahun lepas 2011 ,, bawah tu raya tahun ini yang pnya 2012 !! 
tengok si kenit tu ,, susah tau nak panggil dia bangun dari tidur ,, 1 Syawal dia sedap tidur atas pangku nenek dia tuh .. Saya puas kejut-kejukan dia ,, tetap nak tidur ,, kejap kejap -->

Tengok muka comel dia ,, saya kejutkan dia ,, haha dia nak marah tuh .. 
beberapa minit je terbangun ,, and then beberapa minit selepas tu ,, JENG JENG -->

See? sedap je kan dia tidur ,, itu mak dan ayah dia a.k.a kakak saya and abg ipar saya .. Yeheee .
Layan Imann memang tak penat .. lagi seronok adalah :] 
Syukur Alhamdulilah dikurniakan dia seorang yang penghibur hidup kami . haha ayat saya =.=" abaikan ~
ohh yerr ,, dah lepas angkat gambar cenggitu ,, letakkan dia .. dah petang ,, TIBA MASA UNTUK MANDI !! ^_^ .. tengok gmbr dia yg tengah mandi tuh ,, haha
COMEL TU COMELL ..
Sebab terlalu sayang dengan IMAN kan ,, saya & makngah dia sanggup belikan satu suit yang comel !! LADY BUG !! tapi gmbr saya dgn baju tuh tak jelas ,, Baju tu belum basuh ,, so tak dapat dia pakai :'[ sobbsss sobss

#maksu Iman yang terover hehe *tutup muka* xD

Itu dia sikenit saya .. amacam ? comel kan dia? tolong angguk ^_^ ..
terima kasih 
hahahaaa .. alaaaaa saya kena offline :'[
minta maaf semua ,, saya kene pergi dulu .. tata semua *babai tangan* ^0^

| Assalamualaikum | selamat hari raya Aidilfitri |

With love ,



Label:



Older Post | Newer Post
♥Mynufnang

♥ Si GaDis ♥

Instagram   
NaNa Ameer
18 years old
SINGLE
email: nurjannahameer@yahoo.com
Just a simple girl . annoying .. dan teramat suka tonton cerita korea. hehee ..
saya GADIS SupERmaN !


Say HI♥!

Welcome to my
free html visitor counters
little stalkers.
. . . . . . . .
 org sedang bergolek-golek

TOLONG TINGALKAN JEJAK ANDA YG ADA BLOG SAJA bkn tinggalkan link JUALAN anda !!



My BabY bOO ♥


LovelyPearlShawl♥


INSTAGRAM : @LOVELYPEARLSHAWL (atau klick gambar untuk ke Instagram)
FACEBOOK : LOVELYPEARLSHAWL
-affordable price
-customade and readymade tudung bawal,shawl,veil


Holla :]♥ !