//ILOVEU\\
hahaha :3

Selasa, 28 Ogos 2012|| 4 KOMEN.Tekan sini untk komen


Jika teliti tengok gambar ni ,, perempuan ini panas bila dia tutup kesemua badan dia dengan selimut . after tu , bila dia bukak pula ,, sejuk .. jadi dia bukak separuh kaki dia je .. part yang saya cerita tadi mmg saya buat .. Seriusly saya pikir saya je yang buat mcm tuh .. rupa-rupanya mesty org lain banyak juga yang buat ,, kalau tidak , tak kan lah siap buat gambar macam tuh kan ..
Yang kaki rasa macam ada ganguan tuh , setakat ni takdelah kene , tapi lepas ni mybe mungkin . hahaaaaa jangan lah jgn lah .. MINTAK DIJAUHKAN :']

With love ,



Label: ,



Older Post | Newer Post
♥Mynufnang

♥ Si GaDis ♥

Instagram   
NaNa Ameer
18 years old
SINGLE
email: nurjannahameer@yahoo.com
Just a simple girl . annoying .. dan teramat suka tonton cerita korea. hehee ..
saya GADIS SupERmaN !


Say HI♥!

Welcome to my
free html visitor counters
little stalkers.
. . . . . . . .
 org sedang bergolek-golek

TOLONG TINGALKAN JEJAK ANDA YG ADA BLOG SAJA bkn tinggalkan link JUALAN anda !!



My BabY bOO ♥


LovelyPearlShawl♥


INSTAGRAM : @LOVELYPEARLSHAWL (atau klick gambar untuk ke Instagram)
FACEBOOK : LOVELYPEARLSHAWL
-affordable price
-customade and readymade tudung bawal,shawl,veil


Holla :]♥ !