//ILOVEU\\
Happy bufday Girl :D*

Jumaat, 7 September 2012|| 1 KOMEN.Tekan sini untk komen

Happy bufday to you ,,
Happy bufday to you ,,
HAPPY BUFDAY TO TQA..
happy bufday to you ,,

*Tqa tiup lilin* :D
fuuhhh~
hahaa,, gambar masa dia tiup lilin takde ,, sempat angkat gambar ni je ,, sebab nana lambat sampai di distinasi  ..nak tahu kenapa lambat ? kejap lagi nana cerita :D
*saya berbaju kuning , BIRHDAY girl berbaju ubiru dan dia si balqhis berbaju unggu*

Dia kawan baik saya :D
disekolah kami sentiasa bersama , kelas sama , tempat duduk pun bersebelahan ..
Kalau pergi jalan  sana sini pun ,, akan bersama ..

Atiqah binti Mohd Derus , saya minta maaf sebab lambat bagi awak hadiah ,, sebab kami memang dah rancang sebegitu .. Tqa ,, selamat hari jadi ye yang ke 16tahun pada 29 Ogos 2012 yang lalu tau. Semoga kau panjang umur dan dimurankan rezeki ,, dan dan dan gudluck SPM tahun depan :D

Okay ,, nak tahu kenapa saya lambat ?
nak tahu saya bagi apa?


ALKISAHNYA BEGINI ... :P
Masa hari yang kami nak buat birhday party untuk dia tu ,, kami bagitahu dia datang rumah Shuhada ,, konon -konon nya ada buat Jamuan HARI raya .. hahaaa tapi??? birthday part !! :D
masa 2 minggu yang lepas sebelum birhday Tqa,, saya dan kwan saya lagi satu ni ,Tieka
rancang nak bagi dia hadiah ,, pikir  punya fikir ,, tetiba terlintas kat kepala kitaorang nak bg bantal peluk ,, alaaa bantal peluk yang comel comel gmbr cartoon tuh .. kat gambar bantal tuh ada saya(patrick) dan dia (spongebob) tapi Squidward (tieka) takde maaa .. :'[ Tapi Tieka kata takpelah beli je untuk Tqa.. Okay kitaorang pun ambil dan bayar dan suruh orang tuh balut bantal tuh ,.. and after tu ,, nana carik bende lain ,, sebab nana tak suka kalau kongsi takde hadiah nana sendiri .. untuk kawan baik je lah :D ,, okay nana pergi satu kedai ni ,, nana jumpa .. bende tuh perkataan mcm frame ,, cntik :D so bg lah untuk dia .. :D

Kita orang beli pada hari yang sama nak kene bgi dia ,, bayangkan lah hadiah yang macam frame tu and hadiah lagi satu ni belum balut ,, hadiah lagi satu ni untuk kawan lain ,,kebetulan hari jadinya hampir2 juga ..

Kami memang sangat penat sangat hari tuh ..Dari pagi ke petang :D
Pagi nya teman Tieka beli bubur kat mcd untuk adik dia .. Bubur tu pulak lambat sngat ,, 15minit kne tunggu ! dah lebih 15minit dah ,, pergi je takde pulak kakak yang kami order kat dia .. punyer le mcm !@#$% kami tnggu rupanya kat depan tu je dia taruk .,,memang membazir masa disitu :'[
and kene carik bus ,, fuhlamah kene naik bus pulak dengan bangla-bangla ='] ,, 
Ohh yaa !! saya nampak seorang banglah ni korek2 ketiak and cium .. huh *pengsan* gilalahh XD
FREE SHOW tu !geli (-.-")

Lepastuh pergi beli barang2 hadiah yang nana cakap tadi tuh ..

Masa dah siap2 beli barang dah ,, balik tuh pula memang tak ada orang bleh angkat ,, okay takpe naik bus lagi huh ..... maasa tuh birhday girl dah marah2 kenapa tak datang lagi . Dengan kawan yang lain pun asyik tanya2 .. bengang jugak masatuh ,, tapi takpelah sebab masatuh diaorg tak tahu pun apa yang kami buat hahaa .. masa balik je cepat2 ambil pembalut ,, salotep pen and semua .. saya balut semua tu kat rumah Tieka ... memang kelam kabut ,, saya belum seterika baju semua .. fuhh~ penat hahaa tapi memuaskan hati :3 ,,
kami datang je kene serbu dengan mereka ;P ,, yeheee best tak apaa yang saya share ? :]

Tqa dengan suria terkejut hahaa .. Happy bufday yer sayang sayang semua ;D ..

With love ,,



Label: ,



Older Post | Newer Post
♥Mynufnang

♥ Si GaDis ♥

Instagram   
NaNa Ameer
18 years old
SINGLE
email: nurjannahameer@yahoo.com
Just a simple girl . annoying .. dan teramat suka tonton cerita korea. hehee ..
saya GADIS SupERmaN !


Say HI♥!

Welcome to my
free html visitor counters
little stalkers.
. . . . . . . .
 org sedang bergolek-golek

TOLONG TINGALKAN JEJAK ANDA YG ADA BLOG SAJA bkn tinggalkan link JUALAN anda !!



My BabY bOO ♥


LovelyPearlShawl♥


INSTAGRAM : @LOVELYPEARLSHAWL (atau klick gambar untuk ke Instagram)
FACEBOOK : LOVELYPEARLSHAWL
-affordable price
-customade and readymade tudung bawal,shawl,veil


Holla :]♥ !