//ILOVEU\\
i LOVE this story

Jumaat, 21 September 2012|| 3 KOMEN.Tekan sini untk komen

Hai ! Assalamualaikum ! Selamat malam !!

Harinie saya rasa saya nak kongsi dengan awak semua tentang cerita sejak -sejak ini yang saya tengok .. memang best , cerita Jepun ;] .. Bila dah habis setiap episod tu ,, dalam hati rasa mcm ee nak tengok lagi lah cerita tuh ,, nak nak nak .. hahaaha itu lah saya .. Dua cerita yang saya tengok tuh dah lama dah ,, rasanya ada segelintir orang tahu ,, dan gelentir lagi mungkin tak tahu kott .. ;] nak tau tak cerita apa ?
hah ,, ini dia -->
HANAZAKARI NO KIMITACHI atau HANA KIMI JAPAN
Hanakimi @ Hanazakari no kimitachi @ hana kimi  ..Yaa cerita ini lah yang saya maksud kan ,, Cerita ini mengisahkan seorang perempuan ini masuk dalam sekolah lelaki dan menyamar sebagai lelaki .. Pelbagai watak kelakar dalam cerita ni .. Perempuan ni masuk dalam sekolah ini kerana seorang lelaki yang bernama SANO !!

Dalam cerita ini saya tertarik dengan SANO !! iaitu OGURI SHUN !! Dia pernah berlakon dalam cerita crows zero ,, dektektive Conan Live .. saya sangat minat dia .. Sano seorang yang pendiam dan malas sangat nak layan kawan-kawan dia . Sano juga merupakan seorang yang Famous diantara semua yg lain..Nana minat sangat dengan dia ni sampaikan nana cari cerita lain yang ada dia <3 ..=".." nbsp="nbsp" p="p">

ASHIYA MIZUKI ,, Seorang perempuan tukar penampilan kepada lelaki kerana sebab tertentu .. Mizuki suka sano dan rasa bersalah sebab dia , Sano tidak melibatkan diri dalam acara sukan lompat tinggi .. 

Nakatsu ..yaa dia ni boleh lah comel xD ,, yang penting sangat kelakar .. 
dia suka Mizuki ,, tapi Mazuki kan laki .. so dia jadi kelam kabut ,, parts ada dia nieyh mmg kelakar xD 

Antara bab-bab yang menarik:

= Sano akan mabuk selepas dia makan satu bende ni ,, dan bila dia mabuk dia akan cium orang yang berdekatan dengan dia .. Sano nk cium MIZUKI tapi Nakatsu nampak dan dia nak elak and dia yang terkena .. Nakatsu tak tahu Mizuki ni perempuan so dia jatuh cinta dengan lelaki ..
..........................................
ini pula Nakatsu akan berangan-berangan dan pipi dia kaan jadi merah bila nampak Mizuki ,, hahaaa
dan hidung dia akan berdarah juga .. ahahaa

................................................................................



Cerita ni saya kata menarik sebab dia berunsur kan tentang kawan ,, dan cerita ni sangat kelakar ,, sangat suka tengok cerita ni .. serius ,,  tak tipu ,, 
sini boleh download ,, tap sy tak jamin yer boleh tengok lg ke x ;) --> http://www.dramacrazy.net/japanese-drama/hana-kimi-episode-list/

Cerita yang kedua saya tengok selepas cerita ni ,, nanti saya bagitahu .. cerita yang tu terlalu best ,, lagi best dar yang ini ,, dan cerita tuh jugak sangat popular masa dulu ;) dan sekarang ==> HANA YORI DANGO


With love ,



Label: ,



Older Post | Newer Post
♥Mynufnang

♥ Si GaDis ♥

Instagram   
NaNa Ameer
18 years old
SINGLE
email: nurjannahameer@yahoo.com
Just a simple girl . annoying .. dan teramat suka tonton cerita korea. hehee ..
saya GADIS SupERmaN !


Say HI♥!

Welcome to my
free html visitor counters
little stalkers.
. . . . . . . .
 org sedang bergolek-golek

TOLONG TINGALKAN JEJAK ANDA YG ADA BLOG SAJA bkn tinggalkan link JUALAN anda !!



My BabY bOO ♥


LovelyPearlShawl♥


INSTAGRAM : @LOVELYPEARLSHAWL (atau klick gambar untuk ke Instagram)
FACEBOOK : LOVELYPEARLSHAWL
-affordable price
-customade and readymade tudung bawal,shawl,veil


Holla :]♥ !