//ILOVEU\\
exam, exam ,exam tak habis-habis.. huhu


Hyeeee !! 

heheee ,, Assalamualaikum !!
haha dah lama gila tak tulis,, kat sebulan dah ,, jyeahh.. maklumlah aku kan budak bawah umur yang bersekolah lagi ni , heehe SPM !! Memang banyak lah yang nak kena ketch up.. 

Aku ambil 9 subjek xD
*Bahasa Melayu
*Bahasa Inggeris
*AddMath
*Mathematik
*Sains
*Sejarah
*Ekonomi Asas
*Pendidikkan Agama
*Prinsip Akaun


Yang aku merahkan tu ,, paham2 jelah , maknenya mata pelajaran tu lah paling susah bagi aku ,, huhu .. Tawakkal je lah xD
#Ehh ,, hehee Akak2,, kawan-kawan yang singgah blog saya ,, tolong doakan saya ye.. :)

Minggu ni pulak exam ,, Emm :) ,, habis botak kepala.. 
Tapi relax ,, hehee ,, kelas tengah baiki, so kite orang duduk tempat bilik masakan yang tak pakai,, memang rapat lah kan duduk ,, hehee yang mana tak tahu jawapan tu tanye lah orang sebelah ,, haha .. tapi tak bnyak pun ,, mungkin satu dua je,, ;)

Saya budak baik *=.=" 

EMm ,, Budak kelas aku ,, gud luck ye korangg ,, *ni baru separuh je budak kelas,, ohh aku ada disitu =='
#carik lah kalau pandai ..
haha kbyeee ;p 




With love ,

Label: , ,



Older Post | Newer Post
♥Mynufnang

♥ Si GaDis ♥

Instagram   
NaNa Ameer
18 years old
SINGLE
email: nurjannahameer@yahoo.com
Just a simple girl . annoying .. dan teramat suka tonton cerita korea. hehee ..
saya GADIS SupERmaN !


Say HI♥!

Welcome to my
free html visitor counters
little stalkers.
. . . . . . . .
 org sedang bergolek-golek

TOLONG TINGALKAN JEJAK ANDA YG ADA BLOG SAJA bkn tinggalkan link JUALAN anda !!



My BabY bOO ♥


LovelyPearlShawl♥


INSTAGRAM : @LOVELYPEARLSHAWL (atau klick gambar untuk ke Instagram)
FACEBOOK : LOVELYPEARLSHAWL
-affordable price
-customade and readymade tudung bawal,shawl,veil


Holla :]♥ !