//ILOVEU\\
AlKisah tentang Petang tadi =D

Jumaat, 5 Julai 2013|| 0 KOMEN.Tekan sini untk komen

Assalamualaikum sayang.
husshhh*mengeluh* haha
baru balik dari kelas tambahan BAHASA INGGERIS ni.. haha
maklum la calon SPM ni .. Aishhhh..
tak de pape pun sebernanya, saje je nk membazir kan masa korang bace post entah pape ni..
hahaa..
cume..
tadi masa balik tengah tunggu parents Banana*bukan nama sebenar*
so aku dgn SPONGE*bukan nama sebenar juga* temankan la .. 
so sambil2 borak tu dgn excited nye aku pun cakap jum la angkat gambar.

Macam mana nak cakap ehh ,, masa ni kelakar kot. sebab aku punye excited angkat gambr . alih2 gambar aku xde!! ahhh dieog semua ketawa kan aku T.T
dieorang cakap : hahaa kau punye excited nak angkat gambr,,,,alih2 gambar kau xde.
Peh hahaa malu kot ..
bila kat screen hp aku,, gmbr tu jadi macam ni -_- -->

Bukti kukuh : 
sponge , banana dan patrick*aku* :)
See? Tak tipu kann.. hmm :/

Aihh nasib2.. hahaa .. kawan terbaik aku tau.. nama dia sponge sbb aku gelar dia spongebob.. lagi sorang,, nama dia banana ,sbb aku panggil dia pisang dan aku juga suka panggil dia tebu hehe.. nanti aku bgtahu sbb ape ! hehe memang best sangat kawan dgn dieorg :')


XOXO ,


Label: , , ,



Older Post | Newer Post
♥Mynufnang

♥ Si GaDis ♥

Instagram   
NaNa Ameer
18 years old
SINGLE
email: nurjannahameer@yahoo.com
Just a simple girl . annoying .. dan teramat suka tonton cerita korea. hehee ..
saya GADIS SupERmaN !


Say HI♥!

Welcome to my
free html visitor counters
little stalkers.
. . . . . . . .
 org sedang bergolek-golek

TOLONG TINGALKAN JEJAK ANDA YG ADA BLOG SAJA bkn tinggalkan link JUALAN anda !!



My BabY bOO ♥


LovelyPearlShawl♥


INSTAGRAM : @LOVELYPEARLSHAWL (atau klick gambar untuk ke Instagram)
FACEBOOK : LOVELYPEARLSHAWL
-affordable price
-customade and readymade tudung bawal,shawl,veil


Holla :]♥ !